Διαχείριση άγχους





Γρήγορα βήματα για μείωση του Άγχους


# Μαθαίνω να ξεχωρίζω το πρόβλημα, από την ανησυχία. Στη συνέχεια απομακρύνω τις ανησυχίες και αρχίζω να αντιμετωπίζω το πρόβλημα.

# Τι σημασία θα έχει αυτό που σκέφτομαι τόσο έντονα σήμερα σε τρεις μήνες ή σε ένα χρόνο;; Δίνω μια προοπτική στο πρόβλημά μου.

# Αναρωτιέμαι: Το πρόβλημα είναι το γεγονός ή η διάθεσή μου; Εάν συμβαίνει το δεύτερο, είναι πιθανόν να φαντάζει πολύ μεγαλύτερο το γεγονός στο μυαλό μου από ότι πραγματικά είναι.

#  Δίνω τον καλύτερό μου εαυτό (το πιθανότερο είναι οτι το κάνω ήδη αλλά δεν το αναγνωρίζω). Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω από αυτό- και δεν χρειάζεται άλλωστε! Στη συνέχεια επικεντρώνομαι σε ένα πράγμα κάθε φορά και δεν προχωράω στο επόμενο εάν δεν ολοκληρώσω.


# Κάνω διάλειμμα 5΄ επικεντρώνοντας την προσοχή μου σε σωστές αναπνοές.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η καλύτερη συμβουλή που μπορεί να δοθεί σε έναν Ψυχολόγο: "Μη δίνετε συμβουλές"

Βιογραφικό

Κάθε παιδί είναι ξεχωριστό (ταινία)